پرداخت ارزی به راحتی یک کلیک

پرداخت ارزی به راحتی یک کلیک

تمامی پرداخت های بین الملل خود نظیر:
ثبت نام دانشگاه
پرداخت هزینه خوابگاه
پرداخت هزینه آزمون
آزمون آیلتس
آزمون تافل
آزمون CFA
آزمون GRE
آزمون PTE
خرید سیم کارت بین الملل
شارژ سیم کارت بین الملل
کارت فیزیکی ویزا
کارت هدیه مجازی
پرداخت هزینه سفارت
هزینه Airbnb
خرید از سایت های آمازون و EBay
را از سایت www.easycard724.ir بخواهید.

بایگانی

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

با استفاده از گیفت کارت‌های ایکس باکس می‌توانید آخرین بازی‌ها و سرگرمی‌ها را از فروشگاه ویندوز دریافت کنید. وقتی‌که گیفت کارت ایکس باکس را در حساب خود Redeem کردید می‌توانید از اعتباری که در حساب کاربری شما به وجود درآمده است برای خرید بازی‌ها، نقشه، فیلم، محتوای تلویزیونی، موسیقی، اپلیکیشن و یا هر چیز دیگری که در فروشگاه‌های آنلاین مایکروسافت به فروش می‌رسد استفاده کنید. با استفاده از اعتبار به‌دست‌آمده می‌توان همچنین از فروشگاه‌های ویندوز و ویندوزفون نیز خرید کرد.

نکات

شما نمی‌توانید از گیفت کارت ایکس باکس برای خرید اشتراک Gold ایکس باکس یا هرگونه اشتراک دیگر استفاده کنید.

شما نمی‌توانید توسط گیفت کارت ایکس باکس از Marketplace ایکسباکس ۳۶۰ یا محتوای Xbox 360 را از طریق دستگاه Xbox One خرید کنید.

اگر که گیفت کارت‌های Xbox را در یک کشوری که مطابق با آنچه در حساب کاربری‌تان درج‌شده است نباشد فعال کنید، نمی‌توانید از آن اعتبار استفاده کنید.

اعتباراتی که در حساب مایکروسافت شما وجود دارند قابل‌تبدیل نیستند.

شما نمی‌توانید از این اعتباری که در حساب کاربری مایکروسافتتان وجود دارد برای خرید محصولات فیزیکی از طریق فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید.

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۹
easycard724.ir

با گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید اکانت خود را شارژ نموده و به این ترتیب، به آرشیو بی‌نظیری از موسیقی‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید. بعد از خرید، اکانت شما شارژ می‌شود و می‌توانید از آن روی تمامی دیوایس‌ها با سیستم عامل‌های مختلف استفاده نمایید. پس هم اکنون خود را برای اولین خرید و دسترسی به موسیقی روز دنیا آماده نمایید.

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۸
easycard724.ir

گیفت کارت یا همان کارت هدیه در حقیقت یک نوع اعتبار پولی است که با کمک آن می‌توان از سایت‌های مختلف خرید کرد. از جمله انواع گیفت کارت‌ها می‌توان به گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت نتفلیکس و بسیاری دیگر اشاره کرد. همان‌طور که گفتیم، گیفت کارت گوگل پلی یکی از پرطرفدارترین کارت‌های هدیه است که با استفاده از آن می‌توان محصولات گوگل پلی را از سرتاسر جهان خریداری کرد. گوگل پلی (Google Play) یک زیرمجموعه از شرکت گوگل بوده که در سال 2012 معرفی شده است. این سرویس، در واقع یک فروشگاه آنلاین است که در آن می‌توان به انواع محصولات چند رسانه‌ای مانند فیلم، بازی و نرم افزار دسترسی پیدا کرد. البته باید گفت که بسیاری از این محصولات به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است اما برای دسترسی به محتواهای پولی و غیر رایگان باید هزینه‌ی آن را جداگانه پرداخت کنید.

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۸
easycard724.ir

گیفت کارت های آمازون کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارند، از جمله کاربرد گیفت کارت های آمازون می توان به خرید لوازم نو و دست دوم، در بستر اینترنت اشاره کرد و هم اکنون این فروشگاه اینترنتی به فروش کتاب، دی وی دی، سی دی، بسته های نرم افزاری، کیف و کفش و پوشاک می پردازد . با توجه به سیاست هایی که سایت آمازون در بر دارد هر روز شاهد پیشرفت فروش آن درزمینه های مختلف هستیم.
شاید این نکته برای شما جالب باشد که از طریق گیفت کارت های آمازون شما می توانید برنامه های اندروید را برای موبایل خود خریداری و نصب نمایید و همچنین با مراجعه به دو سایت myhabit.com و endless.com و وارد کردن مشخصات اکانت آمازون خود می توانید به راحتی با استفاده از اعتبار گیفت کارت آمازون خود، از خدمات این دو سایت نیز به صورت کامل بهرمند شوید.
کاربران عزیزی که در ایران هستند! این نکته را در نظر داشته باشند، درصورتی که از آمازون خرید می کنید، امکان ارسال مستقیم کالا به آدرس ایران وجود ندارد و شما باید از طریق یکی از آشنایان خود در کشوری دیگر  مرسوله را به ایران انتقال دهید.

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۷
easycard724.ir

مایکروسافت شرکتی است که برای مراسم و اشخاص مختلف انواع گیفت ها را تولید می کند. در store های رسمی شرکت مایکروسافت گیفت کارت های فیزیکی با طرح انتخابی شما به مناسبت خرید گیفت کارت برای روز تولد، روز مادر، خرید گیفت کارت ایکس باکس ، بازی هایی که با پلتفرم ویندوز کار می کنند و همچنین اسکایپ می توان اشاره کرد.

از جمله سرویس ها یا همان موارد استفاده گیفت کارت مایکروسافت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

خرید اپلیکیشن / نرم افزار از Windows Store

خرید و مشاهده فیلم

خرید و دانلود موسیقی از بانک اطلاعاتی مایکروسافت

دانلود بازی هایی مثل HALO و … که بر پایه پلتفرم ویندوز می باشند.

با توجه به اعتبار گیفت کارت مایکروسافت می توانید از فروشگاه های معتبرMS Store  در کشور های مجاز نسبت به خرید تبلت های Surface PRO هم اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که با خرید گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft) علاوه بر خرید از استور مایکروسافت، می توان کد دریافتی را در XBOX  خود بجای گیفت کارت ایکس باکس استفاده کرد.

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۷
easycard724.ir

آیتونز یک نرم افزار چند رسانه ای است که شرکت اپل آن را تولید نموده و برای انتقال فیلم، عکس، موسیقی و … از روی دسکتاپ به آیفون و آی پد مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که شما گیفت کارت مخصوص آن را در اختیار داشته باشید به آسانی می توانید از این فروشگاه هر آنچه که نیاز دارید را خریداری نمائید. گیفت کارت آیتونز به کاربران اجازه می دهد هر چه که می خواهند در هر روز هفته و بدون هیچ محدودیتی از آیتونز استور خریداری کنند. این گیفت کارت بهترین گزینه برای خرید محصولات اپل است زیرا تنها با صرف چند دلار می توانید تمام برنامه ها و نرم افزارهای مورد نیاز را صاحب شوید. این کارت برای افرادی که قادر به خرید مستقیم نیستند ساخته شده و آسایش و راحتی را برای آن ها به ارمغان می آورد. در کل می توان گفت با گیفت کارت آیتونز می توان بازی ها و برنامه های موجود در اپ استور (iOS) و استور مک لپ تاپ های مک، فضای بیشتر برای  آیکلود iCloud و برنامه های صوتی و تصویری سینمایی و تلویزیونی را خریداری کرد.

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۶
easycard724.ir

همانطور که گفتیم گیفت کارت‌ها به نوعی ارزهای رایج بین المللی هستند، این یعنی شما به کمک یک کارت هدیه 10 دلاری، به اندازه 10 دلار توانایی خرید از شرکت تعیین شده را دارید. البته گیفت کارت‌ها الزاما به شکل کارت به شما ارائه نمی‌شوند و اغلب آنها در واقع یک کد هستند که در اختیارتان قرار می‌گیرند.

در سطح وب شرکت‌های مختلفی وجود دارند که به مخاطبانشان اجازه خرید محصولاتشان از طریق کارت‌های هدیه را می‌دهند. شرکت‌هایی مثل گوگل، گیفت کارت گوگل پلی، سونی، گیفت کارت پلی استیشن و…

در بین اینها شرکت اپل هم گیفت کارت خودش را با نام گیفت کارت اپل آیتونز به مخاطبانش معرفی کرده. شما به کمک این کارت هدیه و میزان شارژ دلاری آن می‌توانید از این فروشگاه‌ها خرید داشته باشید:

اپ استور

آیتونز

آی‌بوک استور

و مک اپ استور

و…

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۵
easycard724.ir

این کارت ها فیزیکی نیستند ولی کلیه مشخصات مورد نیاز برای انجام خرید آنلاین مانند  Card number،CVV2  و تاریخ انقضا را دارا هستند. در مواردی سایت فروشنده یا خدمات دهنده، اسکن پشت و روی کارت، جهت تایید هویت دارنده کارت را می خواهد (که البته تعداد این سایت ها چندان زیاد نیست). چنانچه بخواهید به وسیله آن ها خرید حضوری با استفاده از دستگاه POS انجام دهید قابل استفاده نیستند. این کارت ها هم اکنون در ایران به فروش رسیده و توسط آنها، اکثر پرداخت های آنلاین را می توان انجام داد.

با گیفت کارت مجازی ویزا و مستر کارت از چه فروشگاه هایی میتوان خرید کرد؟

با استفاده از این گیفت کارت ها میتوان از تمامی سایت ها یا فروشگاه هایی که درگاه ویزا و مستر داشته باشند و کارت پیش پرداخت را قبول کنند خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

برای مشاهده درگاه ویزا میتوانید تا مرحله پرداخت در سایت مورد نظر پیش بروید و از وجود درگاه ویزا و مستر در سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید و یا جهت اطمینان بیشتر با پشتیبانی سایت یا فروشگاه مورد نظر تماس حاصل کنید و در مورد امکان پرداخت با کارت های پیش پرداخت ویزا یا مسترکارت سوال نمایید.

نکات مهم در مورد گیفت کارت های ویزا و مستر ارائه شده:

  1. این گیفت کارت ها به صورت کارت هدیه بوده و قابل شارژ نمیباشد.
  2. تاریخ انقضای کارت ها بین 1 تا 3 سال میباشد.
  3. کارت ها به صورت مجازی تهیه شده و اطلاعاتی شامل شماره کارت، تاریخ انقضای کارت و CVV2 برای شما ارسال میشود.

با تغییر ای پی به امریکا وارد درگاه ویزا و مستر شوید.

سپس از قسمت Card Type نوع کارت خود را انتخاب کنید. نوع کارت visa یا master یا سایر گزینه ها

شماره کارت روی کارت را در قسمت Card Number وارد کنید.

در قسمت Card Holder Name میتوانید نام خودتان را وارد کنید.

تاریخ انقضا را به صورت دو رقم- دو رقم وارد کنید برای مثال 06 / 25

در بخش Security Code, کد سه رقمی پشت کارت را وارد نمایید.

حال میتوانید پرداخت خود را انجام دهید.

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۴
easycard724.ir

کارت های پیش پرداخت یا Pre-Paid بی نام

 

به کارت هایی اطلاق می شود که متصل به حساب بانکی نیستند مانند گیفت کارت (Gift Card) ها، با این تفاوت که قابلیت شارژ مجدد داشته و به دلیل فیزیکی بودن جسم کارت، علاوه بر خرید از دستگاه های pos امکان برداشت وجه نقد از خودپردازهای سرویس دهنده را دارا می باشد. امکان خرید اینترنتی و خرید از تمامی سایت های پذیرنده کارت میسر می باشد. چنانچه برای خرید خود آدرس نامعتبر نیاز داشتید از قسمت کارت هدیه ارزی همین سایت، قسمت آدرس فیک، یک آدرس خریداری نمایید.

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۳
easycard724.ir

کارت های پیش پرداخت یا Pre-Paid با نام

 

به کارت هایی اطلاق می شود که متصل به حساب بانکی نیستند مانند گیفت کارت (Gift Card) ها، با این تفاوت که قابلیت شارژ مجدد داشته و به دلیل فیزیکی بودن جسم کارت، علاوه بر خرید از دستگاه های pos امکان برداشت وجه نقد از خودپردازهای سرویس دهنده را دارا می باشد. امکان خرید اینترنتی و خرید از تمامی سایت های پذیرنده کارت میسر می باشد. چنانچه برای خرید خود آدرس نامعتبر نیاز داشتید از قسمت کارت هدیه ارزی همین سایت، قسمت آدرس فیک، یک آدرس خریداری نمایید.

این کارتها با نام بوده و در صورت ضبط در دستگاه خودپرداز با ارائه پاسپورت و یا کارت شناسایی معتبر قابل دریافت می باشد.

اخیرا برای دریافت کارت های با نام نیاز به مراجعه حضوری به بانک صادرکننده وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

https://easycard724.ir/product/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%a7%d9%85/

 

خرید از سایت WWW.EASYCARD724.IR

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۰
easycard724.ir